2011年8月19日 星期五

唔死都無用

雖然這個標題很粗俗, 但仍然不足以表逹我和一眾同事的憤慨!  下文較為粗俗, 請見諒!

大半年前隔天就在office 附近撞到一pair 同事同枱吃早餐.  他們二人屬同一team.  二人的房就在我的房間對面.  很多時整層樓的同事都走了, 只剩下我們三人, 但我關起門, 看不到他們, 只常聽到男的笑聲. 我起初還以為這個team 的同事關係真好, 上司和下屬常一起吃早餐和並肩作戰.  雖然女的是發姣型, 整個公司都知她的風流史.  她離過兩次婚, 在office 會穿迷你裙, 或者pretty woman 熱褲長靴, 有同事曾經目睹她和當時的男老闆飲茶時, 當著眾同事面前, 拿出較剪為老闆剪碎食物.  但由於男的是天文台科學主任型, 老婆也是我們的同事, 二人育有三子女.  我從來沒有想過這個外表如此敦厚憝直的男同事會嗒這個姣婆糖. 也不會想到這個姣婆會看上科學主任!

但當我撞了他們幾次後, 他們開始扮看不到我, 也不打招呼, 吃早餐時前後腳走, 我便開始懷疑事情不是這麼簡單了.

今天和同事吃飯, 得知二人是因為有一段時期常一起出trip, 因而發生感情.  但男的已經不是第一次偷食了.  這次正是姣婆遇著脂粉客!!!  最過份的是二人在同一公司搞婚外情不特止. 還要在男的老婆的居所附近同居.  (滙景及麗港城).  女的近來更大了肚!!!  二人飽讀詩書, 卻對自己的親人/同事做出如此低等行為, 連最基本的尊重也不懂. 究竟他們還可不可以算是人?  這對狗男女, 要偷食就行遠啲, '係嗰度食又係嗰度疴!' cheap 爆!  這樣的人, 除了唔死都無用之外, 你還想到更貼切的形容嗎!



5 則留言:

  1. e個世界, 真係mer人都有....
    [版主回覆08/24/2011 13:03:09]而且二人還絲毫不覺得自己有問題!

    回覆刪除
  2. 所謂一樣米養百樣人也....
    我的舊Blog,http://hk.myblog.yahoo.com/ihave-riderkick
    [版主回覆08/24/2011 13:03:48]多謝到訪. Btw, 咁耐唔update 吓你的blog?

    回覆刪除
  3. 我會用埋粗口咯!! 我估天文臺科學主任的老婆都應該知道狗男女的關係, 但係無離婚就奇怪D咯!!!
    [版主回覆08/24/2011 13:05:40]我好鄙視呢啲人. 就算加埋粗口都不足以反映二人討人厭的程度!

    回覆刪除
  4. 男既故然衰,但個女人既比男既要賤!人家有仔女都要癡埋去,為乜?!為左證明自己有吸引力?咁不如去做雞雞,睇下自己多唔多客咯,可以驗證自己既實力之餘,仲有錢賺,一舉兩得!!!

    唔通個女既會認為大左肚,個男既會娶自己?個男人今日可以偷食,明天後天也會偷食!

    其實我都唔明,佢知唔知有報應架!!!
    [版主回覆08/29/2011 13:14:14]傳聞有人問過女的不怕自己他日也被拋棄嗎, 女的答現在男的也很負責任!
    問你死未!

    回覆刪除
  5. 其實佢應該話:這個男人現在對我也很負責任!

    當然,可能一兩年後就唔同啦!其實個女已離婚兩次,可能係好難頂,又或者係精神有問題!好可能好快,個男人又會離開佢!
    [版主回覆08/29/2011 19:54:03]這些咁ge 人,莫講話我唔 care 佢有咩下場, 連和她打招呼也不屑!

    回覆刪除