2010年4月15日 星期四

新居設計DIY,太多主意,唔知點揀

一般人新居入伙, 如果唔揾設計師都會好煩. 煩的原因係, 自己無咩idea, 唔知應該點整.  但係我就相反, 係太多ideas 唔知應該用邊樣.


因為預備買屋已經是年幾兩年前的事, 每次睇完樓已經諗應該點裝修.當然試過好多次係最後買唔成. 到去年9月買咗村屋樓花後, 就更加可以用實際的呎吋去設計新居了. 於是, 每次見到有心水的裝修, 傢俬的資料, 就會記低. 亦買下了很多香港, 內地及外國的設計書同雜誌. Now 100台的Home Heist 更是我的至愛!


經過一輪篩選後, 有幾種傢俬及風格係我好鐘意的:


全白的客廳:



老公又話驚太白, 加啲黑色邊又好似好啲咁喎! 例如:買枝三叉坐地燈, armchair 的木架揀啲有黑色線條的.


不過如果第時想幫cushion, curtain等等變身時, 例如轉為bold floral 或者Designers' Guild 的color scheme 時, 啲黑邊會唔會唔襯呢?



Designers' Guild 好rich 的 palette 好吸引:



仲有我一直都好鐘意的 relaxed glamour , shabby chic.  但老公話好窮家女feel, 同埋好似太feminine.



又見到Home Heist 入面人地用深紫色撞銀色同黑色, 好chanel, 好modern, 好 elegant



又迷上了線條簡單的console, 同埋好優雅的枱燈:



仲有呢種不到地的sideboard:



就連去旅行時都係睇傢俬, 係曼谷見到的Barbara Barry:



咁多樣嘢, 究竟點揀好???


 


 


3 則留言:


  1. Thanks for visiting my blog. I live this because of purple color. So nice.

    回覆刪除
  2. 你現在finalize咗你間屋既theme未呀?有咗個theme就容易配color tone同埋整體連貫性都好d。
    [版主回覆06/07/2010 20:59:00]其實我的問題係太貪心, 我樣樣都想要, 希望可以好似換衫咁換季, 所以我之前買的accessories 都有幾種唔同色, 唔同feel.
    而家最迫切就係定咗的牆同傢俬的色.
    不過以我咁貪心的諗法, 應該只可以stick to 白/米的牆了.
    八卦一吓, 你的theme同 color scheme 又係點架? 

    回覆刪除
  3. 打完一大篇,跟住冇咗
    唔打嘞,留意我的blog啦,等我update上去吧!

    回覆刪除