2010年5月22日 星期六

村屋新居近況

從經紀得知有些鄰居的單位已經收到滿意紙了, 就是幾個包括我們單位的還沒有出來.


今天特地去看一看情形, 大致上屋內都做好了(我估計發展商當是完成執漏了). 外圍的圍欄及園藝還沒做.


這是今天拍的照片:



每次看到這個景都不捨得走(這是主人房向外看):



6 則留言:

  1. 多謝你的留言,不知你現在收到入伙紙未呢?你間屋好靚呀,又光猛。我大概今個星期confirm裝修價,最快可以下星期開始裝修。大家到時多D交流啦!不過你是新屋,好多我要整D野(例如廚、厠、地板,...) 你都唔駛整,你應該好快可以攪掂。

    回覆刪除
  2. 多謝, 我好鐘意光猛架, 之前睇中另一間仲靚, 不過個發展商唔肯賣
    我到而家都仲未收到入伙紙  
    你係咪揾設計公司做? 定係揾幾個師傅報價? 點解你要自己畫圖ge?我之前試過學sketchup , 但都係搞唔掂.

    回覆刪除
  3. 沒有揾設計公司,因為以下原因
    1) 不喜歡morden design,cottage feel的又唔覺佢哋做得好
    2) 很多設計師都畫蛇添足,太多無謂的線條和太多lighting,都是我們不喜歡的
    3) 收費不合理,設計費已很貴,還要加上多收回佣,最重要的事手工未必好
    自己攪的原因:
    1) 之前都是自己揾裝修的材料,知地方知價
    2)當一個project做,同另一半有更多的交流
    3)滿足感、成功感
    4)慳錢
    我並不是找裝修師傅,而是找工程公司,因為裝修師傅做唔到咁太project,佢哋人手及資源都不足。
     

    回覆刪除
  4. 我都好同意你話'很多設計師都畫蛇添足'.
    我最憎一屋燈槽, 地台, 假天花, 玄關 'c字柜' 嗰啲. 我好驚好似倒模咁, 同人地一模一樣的裝修.
    我睇外國人的裝修, 基本上是無裝修, 佢地多數係靠佈置, 唔係裝修. 但個效果都好靚.
    你要manage 咁大個project, 好犀利! 如果我有咁大間屋仲要大執, 我一定搞唔掂,

    回覆刪除
  5. 你間屋都唔細喎,說真的,我都好好想自己有本事用自己錢買一間你咁既屋自己一個人住。可惜我本事不夠,所以唯有靠"人"啦 我覺得你好叻呀!

    回覆刪除
  6. 呢個景真係靚到爆,人都即刻靜晒下來呢!
    [版主回覆03/07/2011 13:18:00]我第一次看覺得很震撼, 因為以往在市區住都是望海/園/樓, 就算以前在南丫島, 也是望屋, 很久無見過郊外!

    回覆刪除