2010年5月13日 星期四

My scent-Jo Malone

三年前第一次接觸Jo Malone 之後就迷上了. 雖然我已經有幾十枝香水, 但仍然係抵抗唔到Jo Malone 的魅力.


Jo Malone 吸引人之處係佢比到一個好完整的pacakge你.


它的counter裝修 永遠都是那麼簡單, 明亮而優雅, 無論你買什麼, 店員都會用米黃色的紙袋裝好, 再配以經典的黑色粗身絲帶. 滿足你的購物慾之餘, 同時照顧你的視覺需要. 就算返到屋企, 都唔捨得掉咗啲靚盒.  (不過儲吓儲吓, 太多都唔知點算. 儲起佢唔放出來又無意思, 放出來又會好多嘢, 掉咗佢又唔捨得) 當然最主要都係佢啲香味啦. 我最鐘意係 Orange Blossom, 其次係 White Jasmine & Mint, 兩隻味都好清新. 唔俗. 我都買過啲 masculine 啲的味比老公, 連佢都識得分係好嘢, 有次佢噴返自己噴開枝D&G, 都話真係好俗喎!


噴JoMalone的另一好處係唔會週圍都有人噴, 撞香水.  成日返工放工搭地鐵搭lift都會聞到隔離的香水, 然後我個腦就會叮一聲咁: '噢, 係D&G Light Blue','又係Ralph Lauren Romance','Gucci by Gucci真係popular喎', '嘩好多人鐘意Stella McCartney喎', '今日第三次聞到Marc Jacobs了!'......


呢個就係我的部份collection:





 不過到而家為止, 我仲未買過home products, 它的products 太貴了, 感覺上噴上身無咁肉赤! Jo Malone 的大candle 係貴到會攞命的, 係英國都要賣到幾仟蚊架!


2 則留言:

  1. Stella McCartney - rose 真係唔錯 係有edp keep 到1天

    回覆刪除
  2. Orange blossom 好清, 好係夏天用! 我自己好鐘意 Nectarine blossome & honey cologne 味, 好 sweet !
    [版主回覆01/07/2012 13:40:47]自從做了村姑後已很少花錢在扮靚身上, 好耐無再買Jo Malone和其他扮靚嘢了.

    回覆刪除