2010年5月1日 星期六

家居佈置 - TREE

中環真係一個為新居入貨的好地方.


所以我成日連lunch都無食, 就四出睇傢俬同佈置用品.


Prince Building 的 Indigo, White Contemporary Homeware, The Pan Handler, 荷理活道的小店, GOD等等, 我都成日去, 有一次仲行到去上環街市嗰頭. 不過著高踭鞋嗰日就煩啲, 落斜好危險!!!


噚日又比我係伊利近街的TREE執到好嘢!


其實我一直都知中環有間TREE, 但要上到堅道下一條街, 好鬼遠, 而且每次上半山沿途都有好多障礙物(美麗的店)所以一直都無上到去伊利近街. 噚日見著對平底鞋, 就上一上去啦, 點知真係有收獲 


以下只是其中的一半, 我先係lunch 時拎咗一半返office, 另一半就放工後再去拎返屋企.  office 那4個仲未影相.









超級鐘意灰色同啡色皮的那幾個.


灰色的有30吋x30吋, 好少有咁大個cushion, 啡色織皮的有 15x 15吋, 啲皮好厚, 好有質感!


拎到隻積咁!


同場加映, 某日係永安買的Sheridan腰墊:





2 則留言:

  1. Keith English Cottage2010年5月12日 下午5:42

    原來你也喜歡買家具!!!!!

    回覆刪除
  2. 嘻嘻! 就離搬屋嘛, 梗係趁機會買返夠本啦!

    回覆刪除