2010年5月14日 星期五

家居佈置 - My beloved candles

很喜歡閒時在家點著香薰蠟燭, relax 一下.


近期愛上Cinq Mondes 的蠟燭, 還買了同味的bath oil. 點著蠟燭浸浴, 再加上一本心愛的雜誌(我最愛Living etc 同 elle decor!) 可以一浸就浸上一個小時! 


不過現在租屋住, decor 唔係好靚, 總令到我提不起勁去享受生活, 而且廳已經放了reed diffuser, 所以比較少在客廳點蠟燭了.


以下是我一部份的collection.  期望可以早日入伙, 讓他們重見天日.





左手邊的香薰爐是在Boots 買的. 右手邊的是十年前上一間屋入伙時朋友送的.





3 則留言:

  1. 家居醫生 Dr House2010年5月16日 上午8:03


     
    請問甚麼地方有得買?

    回覆刪除
  2. 黑白那個我是在泰國買的, 不過我前兩天在尖沙咀GOD見到一個好似的, 右手邊那個是十年前在GOD買的. 不過呢啲款好多地方都有得賣.

    回覆刪除
  3. I never pay attention on candles from big brand. Have to spend time to have a look. 浸浴is my favourite time too.

    回覆刪除