2011年3月23日 星期三

物盡其用

平常慣用小焗爐, 因為只有一兩道菜需要brown 一下, 開大爐好像很費電.


早兩天天氣潮濕, 我有點担心大焗爐太久不用會不會濕到變壞, 所以便決定用一下.


家裏有西蘭花及甘筍, 但沒有薑黃粉, 所以用咖喱粉弄了個不正宗的 '葡汁焗四蔬'.



順便把金沙骨也一併放進去焗.



又用前天餘下的bread 做 bread pudding.  不過我不太習慣大焗爐太'足火', 這個bread pudding 是其他東西出爐熄火後, 我才把它放到頂層用餘温烘熟的. 但吃完飯後就變成這樣, 面層很乾! No good!



2 則留言:

  1. 但是pudding 的賣相很好呢! 下次教我怎樣做.

    回覆刪除
  2. 我都曾經想像過,將來住村屋時要整個大焗爐 (我的 dream kitchen 是大到擺到 island table 和大焗爐的 ) 但最後因為廚房不夠大,所以放棄了呢個諗法。而家諗諗下好在冇裝到,因為學你話齋好耗電,我屋企唔多人又唔係常煮西餐,應該都係唔捨得成日開大爐的了。

    回覆刪除